Naujas „Hotels.com“ atliktas tyrimas, kuriame dalyvavo daugiau kaip 400 viešbučių visame pasaulyje, atskleidė, kad dažniausiai žmonės, išsiregistruodami iš viešbučio, savo kambariuose pamiršta nešvarius skalbinius, įkroviklius, taip pat kosmetiką ir tualeto reikmenis, rašo „The Independent“.
Tačiau taip pat kai kurie svečiai paliko tikrai keistų asmeninių daiktų, įskaitant du kojų gipso įtvarus ir „tiek daug dantų protezų, kad jais būtų galima užpildyti viešbučio grindis“, pažymi tyrimo autoriai.
Kai kurie žmonės viešbučiuose net pamiršta savo augintinius, pavyzdžiui driežą ir vištą. Laimei, abu jie buvo grąžinti šeimininkams.
Svečiai pamiršta ir gana brangius daiktus, įskaitant „Rolex“ laikrodį, „Hermes Birkin“ rankinę ir dar vieną laikrodį, kurio vertė viršija 6 milijonus dolerių.
Be to, kai kuriuose viešbučiuose svečiams išsiregistravus buvo rasta automobilio padanga, maišytuvas ir statybiniai vamzdžiai.
Apklausoje „Hotel Innsights“ taip pat buvo klausiama, kas nutiko su paliktais daiktais, ir paaiškėjo, kad kai kurių viešbučių darbuotojai dėjo visas pastangas, kad daiktų savininkai surastų savo daiktus.
Pavyzdžiui, vienas darbuotojas nuvažiavo 160 kilometrų, kad grąžintų pamirštą pasą, o kitas nubėgo kelis šimtus metrų, kad pristatytų daiktus į išvykstantį kruizinį laivą. Kitas atsidavęs darbuotojas važiavo keturias valandas, kad grąžintų pamestą lagaminą pamiršusiems svečiams.