Europos Parlamentas patvirtino griežtesnius kai kurių transporto priemonių išmetamųjų teršalų standartus, sušvelnindamas pirminį Europos Sąjungos pasiūlymą po kai kurių valstybių narių prieštaravimų. Trečiadienį patvirtintose naujose taisyklėse išlaikomi dabartiniai lengvųjų automobilių ir mikroautobusų teršalų, įskaitant azoto oksidus ir anglies monoksidą, standartai, tačiau autobusams ir sunkvežimiams nustatomos griežtesnės ribos. Be to, jose pirmą kartą nustatomos automobilių ir furgonų stabdžių kietųjų dalelių taršos ribos.
Nuo 1992 m., kai buvo priimtas pirmasis taisyklių rinkinys, vadinamas “Euro 1”, ES palaipsniui griežtino kelių transporto priemonių išmetamųjų teršalų ribas. 2022 m. Europos Komisija, ES vykdomoji institucija, pasiūlė naujausią taisyklių rinkinį – “Euro 7”. Naujosios taisyklės, kurias dar turi galutinai oficialiai patvirtinti ES šalys, lengviesiems automobiliams ir furgonams bus taikomos nuo 2030 m. liepos mėn., o autobusams ir sunkvežimiams – po 12 mėnesių. Iš pradžių Europos Komisija siūlė griežtesnius apribojimus lengviesiems automobiliams taikyti nuo 2025 m. vidurio, o sunkvežimiams ir autobusams – nuo 2027 m. vidurio.
Pagrindinė ES politika, kuria siekiama sumažinti automobilių išmetamą šiltnamio efektą sukeliančių dujų kiekį, yra atskiras įstatymas, kuriuo nuo 2035 m. ES bus uždrausta pardavinėti naujus CO2 išmetančius automobilius. Europos automobilių gamintojai ir šalys, įskaitant Prancūziją, Italiją ir Čekiją, pasisakė už “Euro 7” sugriežtinimą. Atsižvelgdamos į tai, kad bus uždrausta pardavinėti naujus CO2 išmetančius automobilius, jos teigė, kad būtų geriau sutelkti investicijas į elektromobilių gamybos didinimą, kad būtų patenkinta būsima paklausa.