McDonald’s laikomas vienu populiariausių greitojo maisto prekės ženklų pasaulyje. Tačiau naujausi duomenys rodo, kad šios bendrovės pardavimai ėmė mažėti.
Kiek sumažėjo “McDonald’s” pardavimai?
Sausio-kovo mėnesiais “McDonald’s” pardavimai buvo mažesni, nei prognozavo analitikai. Verta pažymėti, kad tai ne pirmas bendrovės veiklos rezultatų kritimas.
Tuo pat metu “McDonald’s” grynasis pelnas pirmąjį 2024 m. ketvirtį padidėjo 7 proc. Tačiau bendros pajamos padidėjo tik 5 %.
Bendrovės bendrosios veiklos sąnaudos šiuo laikotarpiu padidėjo 2 %. Dabar šis skaičius siekia 3,43 mlrd. dolerių.
Kaip pardavimų sumažėjimas paveikė akcijas?
Analitikai mano, kad vartotojai ėmė labiau kontroliuoti savo išlaidas, todėl maisto prekių parduotuvėse išleidžia mažiau pinigų. Ketvirtą ketvirtį iš eilės McDonald’s pasaulinis pardavimų augimas mažėjo iki 1,9 %. Ekspertai tikėjosi, kad šis rodiklis sieks 2,35 %.
Nuo metų pradžios McDonald’s akcijos atpigo 8 %. Pelnas, tenkantis vienai akcijai (neįskaitant vienkartinių veiksnių), siekė 2,7 JAV dolerio. Analitikai tikėjosi, kad šis rodiklis sieks 2,72 JAV dolerio.