Pristatytas Mazda CX-50 2025 metų modelis. Naujajame modelyje galimų jėgainių skaičius bus išplėstas iki trijų, pirmą kartą suteikiant klientams elektrifikuotą variantą. Šiame automobilyje naudojama „Toyota” hibridinė sistema, kuri sujungia tris elektros variklius, akumuliatorių, 2,5 l keturių cilindrų variklį ir bepakopę transmisiją.
Ši jėgainė iš viso išvysto 219 AG ir 227 Nm sukimo momentą. Automobilių gamintojo duomenimis, sąnaudos siekia 6,2 l/100 km. Šį agregatą, kuriuo varomi keli „Toyota” ir „Lexus” modeliai, „Mazda” sukalibravo, kad būtų galima sureguliuoti pedalų veikimą ir kitus parametrus.
Hibridinio modelio kaina prasideda nuo 35390 JAV dolerių už CX-50 Hybrid Preferred ir siekia 41470 JAV dolerių už Hybrid Premium Plus. Visų varančiųjų ratų pavara yra standartinė. Hibridinį modelį „Mazda” išskiria vizualiai unikaliu apatinio priekinio bamperio dizainu, išskirtiniais ratlankiais ir nauju raudonos odos salono pasirinkimu.
Vidutinės klasės 2.5 Turbo, kurio kaina prasidėjo nuo 39 420 JAV dolerių, jau istorija. Likusios modelio konfigūracijos perkeliamos į 2025 modelio metus nedidinant kainos. Bazinė benzininė versija kainuoja 31720 JAV dolerių.
CX-50 2.5 Smodeliuose ir toliau naudojamas „Mazda” 2,5 l atmosferinis keturių cilindrų variklis, kurio darbinis tūris 187 l. Krosoveriai 2.5 Turbo turi automobilių gamintojo turbininį keturių cilindrų variklį, išvystantį 256 AG. Mazda teigia, kad 2025 m. CX-50 nehibridinis modelis prekybos salonus pradės lankyti rugpjūčio mėnesį, o CX-50 hibridinis bus pradėtas pardavinėti metų pabaigoje.