Važiuojant nepažįstama vietove vairuotojams gali būti sunku orientuotis netikėtoje situacijoje. Dėl to daugelis jų netyčia pažeidžia kelių eismo taisykles arba sukelia avarijas, kurios baigiasi baisiais įvykiais.
Pavyzdžiui, vairuotojui reikia sukti į kairę, tačiau kelio ženklas to daryti neleidžia. Jei priekyje nėra kelio, teks apsisukti. Tačiau svarbu žinoti, ar tokie veiksmai leidžiami.
Atskirai reikėtų paminėti ženklą, draudžiantį sukti. Jis yra baltos spalvos su raudonu apvadu. Viduje yra juoda perbraukta rodyklė, nukreipta į kairę.
Jei vairuotojas nekreipia dėmesio į šį ženklą arba apskritai jo nepaiso, jis ras draudžiantį įvažiuoti ženklą, vadinamąją “plytą”, kuri neleidžia jam judėti į priekį. Jei vairuotojas ten atliks manevrą, neabejotinai bus nubaustas administracine nuobauda.
Kalbant apie apsisukimą, šiuo atveju jį atlikti galima. Akivaizdu, kad ženklas draudžia važiuoti tik į kairę. Jokių kitų draudimų nenustatyta.
Šį ženklą galima aiškinti tik vienareikšmiškai, jis neturi dvigubos reikšmės. Svarbu atminti, kad draudimas sukti į kairę netaikomas specialioms transporto priemonėms.
Be to, vairuotojai turi žinoti, kurioje zonoje yra draudžiantis ženklas. Jis galioja tik toje sankryžoje, prieš kurią yra pastatytas.
Vėliau jis nustoja galioti. Jei kelias yra užmiestyje, ženklas turi informacinę lentelę. Joje nurodoma, kiek laiko ženklas galioja, kad vairuotojas galėtų apytiksliai įvertinti atstumą.
Iš tikrųjų pagal galiojančias kelių eismo taisykles ženklo “draudžiama sukti į kairę” reikšmė yra ta, kad prireikus vairuotojas gali apsisukti.
Tačiau tai ne visada bus teisėta. Reikia atidžiai išstudijuoti taisykles, kad žinotumėte, kada tai tikslinga. Tiksliau, šio manevro nereikėtų atlikti viduryje pėsčiųjų perėjos ar tilto.
Taip pat draudžiama tai daryti po jais. Ta pati taisyklė galioja estakadoms, tuneliams, geležinkelio ar viešojo transporto stotelėms.
Tai pavojinga daryti esant dideliam rūkui.