Oro linijų bendrovės “Singapore Airlines” skrydžio iš Londono į Bankoką metu dėl stiprios turbulencijos vienas žmogus žuvo, o dar keli buvo sužeisti, rašo “BBC News”.
Pažymima, kad į Singapūrą skridęs “Boeing 777-300ER” buvo nukreiptas į Bankoką. Skrydžio sekimo duomenys rodo, kad laineris nusileido 6 000 pėdų (2 000 metrų) aukštyje praėjus kelioms minutėms po to, kai kirto Bengalijos įlanką.
Skrydžio SQ 321 lėktuve buvo 211 keleivių ir 18 įgulos narių, sakoma oro bendrovės pranešime. Oro linijų bendrovė pridūrė, kad bendradarbiauja su Tailando valdžios institucijomis teikiant medicininę pagalbą keleiviams, taip pat siunčia komandą į Bankoką, kad suteiktų bet kokią kitą reikalingą pagalbą.
Vienas keleivis naujienų agentūrai “Reuters” pasakojo, kad lėktuvas staiga pradėjo “kilti į viršų ir pradėjo drebėti”.
“Pradėjau ruoštis tam, kas vyksta, ir staiga įvyko labai staigus kritimas, todėl visi sėdintys ir neprisisegę saugos diržų akimirksniu buvo išmesti į lubas. Kai kurie žmonės trenkėsi galvomis į virš jų galvų esančius bagažo skyrius ir juos įlenkė, pataikė į tas vietas, kur buvo žibintai ir kaukės, ir jas pramušė”, – pasakojo 28 metų studentas Dzafranas Azmiras.
Kol kas neaišku, kas nutiko lėktuve. Aviacijos ekspertas Johnas Stricklandas BBC sakė, kad turbulencija dažniausiai pasitaiko, kai lėktuvai skrenda pro debesis, tačiau yra ir “skaidraus oro” turbulencija, kurios nemato orlaivio meteorologinis radaras ir kurios negalima numatyti.
Pasak jo, sužeidimai dėl turbulencijos pasitaiko palyginti retai. Tačiau stipri turbulencija gali sukelti rimtų sužalojimų. Tuo pat metu orlaivių įgulos taip pat mokosi, kaip reaguoti į turbulenciją.