Naujoji “Mazda 6″ bus didesnė ir greitesnė. Sedanas bus pagamintas ant kitos platformos, tad šis automobilis bus varomas galiniais ratais. Jame taip pat turėtume išvysti šešių cilindrų variklį su turbokompresoriumi, kurio galia sieks iki 345 AG.
Trečiosios kartos “Mazda 6” sedano gamyba netrukus bus nutraukta, o oficialios informacijos apie jo įpėdinį nėra.
Tačiau japonų žurnalo “BestCar” žurnalistai teigia, kad jiems pavyko gauti vidinės informacijos apie naująjį modelį.
Pasak “BestCar”, bus kuriama nauja ketvirtos kartos “Mazda 6”. Jos pristatymas įvyks 2025 m., o modelis iš esmės pasikeis.
Pirma, naujoji “Mazda 6” taps keturių durų kupė su ilgu variklio dangčiu, nuožulniu stogu ir aukšta langų linija. BestCar dizaineriai sukūrė modelio vizualizacijas.
Antra, keisis modelio išdėstymas, nes planuojama, kad jis bus kuriamas ant “Mazda CX-60” ir CX-90 krosoverių galiniais ratais varomos platformos su išilginiu varikliu.
Sedanas šiek tiek padidės – iki 4,9 m ilgio, 1,89 m pločio ir 1,45 m aukščio, o ratų bazė sieks 2,87 m.
Keisis ir “Mazda 6 2025” varikliai. Sedanas gaus 3,3 l darbinio tūrio turbokompresorinius eilinius šešių cilindrų variklius iš giminingų krosoverių:
Taip pat tikimasi 328 AG iš tinklo įkraunamo hibridinio agregato su 2,5 l keturračiu ir elektriniu varikliu.
Visos sedano versijos gaus 8 laipsnių automatinę pavarų dėžę. Japonijoje “Mazda 6 2025” kaina svyruos nuo 4,5 iki 6,5 mln. jenų (nuo 30 000 iki 43 200 JAV dolerių).