Naujasis „Volkswagen Golf 2024“ tapo dar patrauklesnis pirkėjams. Vokietijos gamintojas kompaktiškų automobilių modelių gamą papildė dyzelinėmis versijomis.
Automobilyje montuojamas 2,0 litro darbinio tūrio sunkusis variklis, kurio galia siekia 150 AG. Šis variantas puikiai tiks tiems, kurie kasmet kelyje nuvažiuoja daug kilometrų.
Taigi „VW Golf“ asortimentas ir toliau plečiasi. Primename, kad šiuo metu rinkoje yra aštuntosios kartos automobilis, kuris neseniai buvo iš esmės atnaujintas. Tai paveikė ir automobilio išvaizdą, ir technines charakteristikas. Modelio pardavimai prasidėjo maždaug prieš mėnesį. Iki šiol automobilis buvo siūlomas su nedideliu benzininių agregatų rinkiniu. Dabar galima įsigyti ilgai lauktas dyzelines versijas. Golfą su šiuo varikliu galima įsigyti tiek hečbeko, tiek universalo kėbulo tipo.
Standartiškai automobilyje siūlomi 16 colių ratlankiai, visas oro pagalvių komplektas, LED optika, multimedijos sistema su 12,9 colių jutikliniu ekranu, oro kondicionierius, adaptyvioji kruizo kontrolė ir kita įranga.
Variklių gamai atstovauja du 2,0 l dyzeliniai varikliai. Pirmasis iš jų išvysto 115 AG ir 300 N*m sukimo momentą, jis derinamas su šešių laipsnių mechanine pavarų dėže ir priekinių varomų ratų pavara. Su juo automobilis iki šimto kilometrų įsibėgėja per 10,2 sekundės ir pasiekia maksimalų 202 km/val. greitį. Degalų sąnaudos siekia 4,3 litro.
Kitas – 150 arklio galių variklis. Jis veikia kartu su „robotu“ ir ta pačia priekinių ratų pavara. Toks automobilis iki 100 km/val. įsibėgėja per 8,4 sekundės, o 100 km sunaudoja 4,8 litro. Hečbeko kaina prasideda nuo 29 000 eurų.