7 žingsniai į vidinę harmoniją

Birželio 18 dieną daugelis pasaulio šalių švenčia harmonijos dieną. Kaip šiandien ir kiekvieną dieną išlikti laimingu, jausti vidinę harmoniją, nepaisant išorinių aplinkybių?

Graikiškas žodis „harmonija“ reiškia vientisumą, darną. Kalbėdami apie harmoniją gyvenime, mes turime omenyje teisingą kūno ir sąmonės, išorinio ir vidinio pasaulio pusiausvyrą tarp visų mūsų egzistencijos komponentų.

Pirmą kartą Harmonijos diena buvo minima 1987 m. Tačiau ir šiandieninėje, nuolat besikeičiančioje realybėje, harmonijos samprata yra ypač aktuali. Todėl pateikiame jums keletą patarimų, kurie padės pasiekti šią būseną.

ELKITĖS SU SAVO KŪNU KAIP SU ŠVENTYKLA

Harmonija neįmanoma be fizinės sveikatos. Rinkitės tik sveiką maistą ir valgykite tada, kai tikrai jaučiate alkį. Skirkite bent keletą minučių per dieną mankštai – jūsų kūnas bus jums dėkingas.

Jei turite kontraindikacijų sportui, tada kasdieniniai pasivaikščiojimai gryname ore bus labai naudingi. Malonus fizinis nuovargis padės susitvarkyti su įvairiais emociniais išgyvenimais.

ATSIKRATYKITE VISŲ NEREIKALINGŲ DAIKTŲ

Tiesiog neįmanoma į savo gyvenimą įsileisti kažko naujo, jei tam nėra vietos. Išmetus senus daiktus, kurių nenaudojate, atsiras vietos vidiniams ir išoriniams pokyčiams.

nereikalingi daiktai

IŠMOKITE SULĖTINTI GREITĮ

Norėdami išmokti gyventi čia ir dabar, naudokitės „Stop, Breathe, Listen“ praktika. Sulėtinkite kvėpavimą, išlyginkite jį, atidžiai klausykitės jo, o vėliau ir aplinkinių garsų.

Paklauskite savęs: “Kur aš dabar?” Šis klausimas padės jums sugrįžti į dabartinę akimirką, kai mintys mėgins nukelti į praeitį arba pradėsite nerimauti dėl ateities.

LAIKYKITĖS „SLENKSČIO TAISYKLĖS“

Peržengęs darbo vietos slenkstį, atlikite savo darbą kuo atsakingiau ir sąžiningiau. Peržengdami namų slenkstį, pamirškite visas darbines pareigas ir rūpesčius. Susidūrę su sunkia liga, daugelis žmonių supranta, kad jie apskritai negyveno. Sukosi darbo ir kasdienio gyvenimo cikle, pamiršdami, koks įdomus ir įvairiapusis gali būti gyvenimas. Šiose varžybose sunku suprasti, ko iš tikrųjų norite, kas teikia malonumą.

Laikydamiesi „slenksčio taisyklės“, išmokstame atkreipti dėmesį į viską, kas mus supa, ir gyventi dabartyje.

matyti geri

IŠMOKITE VISAME KAME MATYTI GĖRĮ

Jei galite ką nors pakeisti nemalonioje situacijoje, pakeiskite, jei ne, priimkite tai. Suraskite sau naudingų teigiamų pusių, perkelkite dėmesį į jas.

Nepamirškite kiekvieną dieną užsirašyti, kas jums patiko, net jei tai buvo nedidelis įvykis. Ši praktika padės suprasti, kad jūsų gyvenime yra daug grožio ir gėrio.

SKIRKITE LAIKO SAU

Be to neįmanoma vidinė harmonija. Dažnai gyvename tarsi pagal kažkieno scenarijų, stengdamiesi pateisinti kitų lūkesčius. Mes darome „kaip reikia“, o ne „kaip norėtųsi“.

Pasinėrę į darbus, buities ir šeimos reikalus, pamirštame save. Prisiminkite principą „dega, bet nedega“ ir skirkite laiko asmeniniams interesams. Tai svarbu, nes šiomis akimirkomis jūs sau užduodate klausimą: “Ko aš tiksliai noriu?”

Praleiskite bent valandą ar dvi per dieną vieni su savimi arba darykite tai, kas jums patinka, bendraminčių kompanijoje.

keisk ir keiskis

„KEISK IR KEISKIS, PALIK IR PALEISK“

Jei jums kažkas nepatinka, susikurkite planą, kaip tai pakeisti. Nereikia gėdytis ir užsidaryti savyje: kiekvienas iš mūsų yra unikalus, prisiminkite tai ir išmokite priimti savo ypatybes.

„Palikti ir paleisti“ reiškia būti sąžiningu prieš save, suprasti, ko nori ir su kuo tau patinka būti. Pakeiskite nemylimą darbą tuo, kuris jus įkvepia, bendraukite su tais, kurie jums tikrai įdomūs.

Išmokti sekti pagal savo norus yra geriausias būdas išlaikyti vidinę pusiausvyrą, taip pat jaustis laimingu ir išsipildžiusiu.

atsipalaiduok


Taip pat skaitykite:

Back to top button